If you only knew..

Nu blev det såhär långt mellan gångerna igen, men det är skitsamma , Skönt att ha mycket att skriva oxå :)

För er som inte vet så bor jag nu uppe på olingmarsvägen 11 med Daniel :) Och förmodligen flyttar jag till lägenhet på torsdag eller fredag :) Om det  går som det ska vill säga, men det hoppas  vi på , right? :)


Kan dra en liten ramsa om vad som hänt senaste tiden:

Har börjat hjälpa henrik på dagarna, så idag har jag slitit som ett djur för att få det att fungera på bästa sätt, men det fungerar, och det är det som spelar roll :) Har dragit ihop all plast och nät så det ska vara snyggt när farbrorn kommer hem ifrån utlandet :) Otroligt roligt faktiskt :) skönt som satan att ha någonting att göra på dagarna, särskilt med min älskade kenkrik :) vet inte riktigt vad det är , men stormtrivs gör jag faktiskt :) Så roligt att det inte händer samma sak, att det är nya saker varje sekund, perfekt för mig, jag som inte kan ha enformigt..


Nu sitter jag och tittar på tv och umgås med mikal, min nya vän som jag aldrig i hela mitt liv släpper ur sikte. En karl som betyder sjukt mycket och som jag värdesätter högt i mitt liv ♥


Ska gå och röka nu och umgås med mikal innan sängdags. Godnatt allihopa.



*Your the closest to heaven that i'll ever been and i dont want to miss you tonight*




This is Smikal Lejm ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0