varma vindar

Sitter just nu hos kalle olsson , har nyss tittat på den 5te filmen av harry potter ..  den är såå bra ! Har tittat på alla 5 nu på 3 dagar, och är så nöjd att filmerna är bra :)
grillning lite senare, jag michaela,daniel och kalle ska njuta av den fina sommarvärmen här uppe i huset. 
 med athena och katterna såklart. Lite senare ska jag gå en promenad med Helen, Gösta, Yngve och athena :)  kan ju behöva lite motion :)
handlade lite på ica nyss, fy vad vi ska gotta ner oss i soffan till en film och massa onyttigheter..

Utöver det har jag ett förbannat pissigt liv som alla vägrar lämna ifred!

ne nu ska jag försöka göra lite nytta och umgås med karlarna och flickan som är här!

* man ska inte bry sig om vad folk säger , jag tycker om dig för den du är ! :') *


tittar in i spegeln mer ser ingenting, endast du kan få mig att se mig själv! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0