trött

Imorse vaknade vi 05.50.. helt otroligt :S men det är väl bra om jag lär mig att kliva upp i tid, dax att börja i tid.. ;)
igår var min bästa dag på länge, fick träffa daniel , och bestämde att vi ska iväg till piteå på lördag! ♥   längtar som en tok tills lördag.. hoppas det blir av , och idag kommer svaret oxå :) fyfan vad härligt om det blir av! Allt kommer på en gång och jag är såååå lycklig :) Tur att det inte finns några falska äckliga personer som kan sabba det den här gången, Den här karln har inte så taskig smak ;) haha!

vet inte riktigt vad jag ska göra idag, men det blir väl att man sitter här uppe hos jenni och har tråkigt, som alltid.. Inväntar helgen som sagt.. Aaah!  Igår, när daniel kom hem, fick jag ett halsband av honom, ett efterlängtat :) tack underbrarast :) ♥

är så skönt nu när ingen stör.. ingen lägger sig i. ingen kommenterar mitt liv, Gah så underbart :)  

håller på att lägga upp *farväl till kuggnäs 2009* på youtube :)  fyfan vad låthelvete är bra, men det är ju völundsmed som sjunger den , så det är väl inte så konstigt ;)
i helgen (fredag) kankse jag och daniel ska upp till punk jocke (basisten i Enhärjarna) på fest, träffa Robban, kim körner och blomman :) trevligttrevligt? vet icke, nyktert blir det iallafall.. :) blir bilder på halsbandet, ny komlingen och daniel och  mig alldeles sen , har inte kameran med mig, och ingen kabel heller för den delen.. Så det kommer sen :)
dodidodi kommer bli sååå lyvklig i helgen, gud vad hon kommer vara störd i huve länge :p

nej nu ska jag gå och röka :) Sen kanske sno en macka av min syster ;) Nu är vi ensamma!!! Wihooo!! :D


Älskar dig , kommer alltid att göra det, det vet du inte än, men tids nog kommer du märka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0