svårt

hejhopp..
imorse orkade jag inte kliva upp och åka ner till jenni, så jag gick ner lite senare ist.. tog en vild chansning och skickade och frågade exen om dom ville käka lunch med mig idag, så jag bjöd på lunch på öje :) ,
åkte till stallet innan för sören skulle klippa gräsmattan, och ju mer klockan blev och närmade sig lunchtid, ju mer ont i magen fick jag.. oron väcktes till liv, och jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
till slut kom lunch tid och dom kom och hämtade mig i uvås.. vi åkte in på byn och vilken oro jag hade..
men det var jätte trevligt, och god mat. linda ringde och frågade om jag kunde gå ut och gå med henne tobbe enja och eros, så det gjorde jag, och innan vi gick kom han och tackade för maten och gav mig en kram.. en sån där kram jag har längtat efter, längtat efter hur mycket som helst.. en sån där kram som slår hela världen.. jag vet jag vet , det är slut för länge sen , men ändå. kramen... den som betydde så mycket.. jag trodde inte att det skulle kännas såhär.. inte såhär svårt.. inte ångesten som kommer.. ingenting.. (men nu jävlar ger jag dig en bra anledning att snacka skit va?)
men det är väl sånna här känslor man får leva med när man gjort någonting sånt tänker jag, men en sak vet jag, DU , du kommer aldrig mer i hela mitt liv kunna såra mig som du gjorde. aldrig!
är glad att det blev som det blev mellan oss.. hade inte velat haft kvar dig i mitt liv.. synd bara att jag förlorade min andra hälft pågrundav det..

utöver all idioti, så ligger jag i Jennis soffa och väntar på henne och sömpa.. vet inte riktigt vad vi ska hitta på, bollnäs imorgon iaf, dodidodi ska få ett rosa nithalsband av mig :):) VAJERT !

varför ska alla dessa människor snurra i mitt huve.....................?



nej nu ska jag kolla om det är några inkompetenta idioter som har skrivit nå vettigt..

see you all suckers!






Another day without your smile, another day just passes by, and now i know, how much its means, for you to stay right here with me, the time we spend apart will make our love grow stronger, and it hurt so bad i cant take it any longer, i wanna grow old with you, i wanna die lying in your arms, i wanna grow old with you, i wanna be looking in your eyes , i wanna be there for you, sharing in everything you do.. i wanna grow old with you...
a thousand miles between us now, its causes me to wonder how, our love tonight remains so strong, it makes our risk right all along..


satan i helvetes jävla pissorvar vad man ska göra bort sig hela hela jävla tiden!
lilla gumman , du får en smäll snart!


Dodidodi och decemberbarnet ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0