Saknad

Sitter hos kalle nu, nyvaken , IGEN ! men denna gång ska jag icke gå och lägga mig igen , pratar med Daniel på msn, försöker tvinga hem honom , men det går inte !  Kom hem nu Daniel , Dodidodi saknar dig!

vet inte riktigt vad som händer idag , kanske åker hem till mamma innan kusinerna åker hem. Men frågan är hur jag kommer dit? :S C kanske hämtar mig :)
Igår hade jag faktiskt riktigt trevligt , jag kalle dodidodi och pj satt här vid datorerna och spelade,skrattade och dom svullade godis.. Skit kul!  Kom nyss på att jag måste åka iväg och handla idag tills daniel kommer hem, inväntar mina pengar nu så jag äntligen kan köpa en ny mobil, slippa ha den här skit mobilen som startar om sig själv!
och ny parfym! Tack ken för parfymen jag fick av dig i julklapp , ska fortsätta med den hädanefter :)
ne , nu ska jag väcka kalle, gå ut med athena, röka, duscha , sen ringa mamma :)

* låt aldrig ditt liv spillas för någon annan *


And goodbye to you all suckers! Stop living my life! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0