Hemmahosmamma

Sitter hemma hos mamma nu , har kusinerna på besök , roligt att träffa alla efter så många år, har ju typ inte gjort det på hur många år som helst känns det som..

Har absolut gjort ingenting idag.. gick till dollar med hela tjocka släkten och sen tillbaka till mamma, nu ska dom grilla och jag sitter bara här och saknar... hm , händer ikväll då? vet icke.. kanske någonting roligt ? who knows ?


igår var jag hem till mamma och hälsade på , efteråt åkte jag daniel och athena till järvsö, tog en lång promenad till Condis för att ta en öl, vidare till jenni, hälsa på, sen upp till kalle igen :) Daniel åkte till västmanland imorse :( Vad ska man nu hitta på? Antingen finns det bara idioter, eller alkolister i järvsö.. Ingen hit, nån av dom!

Och varför är det så svårt att både ta sitt ansvar eller tala sanning? Om man verkligen älskar en person så mycket som man påstår så kan man väl förihelvete vara ärlig mot den personen? inte lägga lögner på lögnerna.. Det är ju patetiskt, hur man kan säga till den personen att man älskar den så himla mycket och skulle offra allt för att det skulle bli dom två igen, men åndå säga till alla andra att det inte är så, att det bara är massa problem? I dont get it ?!  varför ska kärleken sätta stopp för saker man vill göra? varför? jag har levt med så många personer som "verkligen älskat en" , men varför säger man evig kärlek när man alltid vet att allting har ett slut? man lovar varandra att vara ärliga, men ändå ger man den andra sveriges största lögn..  .:*Älskar dig förevigt*:.

nej nu ska jag vara social med Mathias,Martin,Filip och Oscar.. :)


Se you all suckers!

Kommentarer
Postat av: skakis

du menar väl inte mig i bloggen???



förresten :p du får ta och riga ngn dag :) var fett länge sen man hörde din röst nu ju =/... kram

2009-08-16 @ 00:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0