dooooodidodi

vaknade av att klockan ringde , varken daniel eller jag orkade kliva ur sängen, så vi låg kvar en liten stund till, bara låg och mös.. :)  Athena orkade inte ens kliva ur sängen när vi skulle åka, så jag fick stå och ropa 3 timmar innan hon kom.. daniel skjutsade ner mig till jenni, som låg och sov, inte så länge jag fick bestämma ;) hehe
väckte henne, och båda satte sig vid en varsin dator ;) Har bara suttit och tittat på film hela morgonen, Laddade hem lilja 4ever igår, som jag tittade på idag, handlingen i den filmen är så himla bra! Och nu vet jag inte om jag ska titta på spring breakdown,dr dolittle eller i hate valentines day ? Witch one? ..
Jag och Jenni sitter nu och inväntar att klockan ska bli tillräckligt mycket så vi kan åka till ljusdal, jenni ska på mvc och jag ska in på banken :) Hoppas bara illamåendet har gått över så jag kan gå utan att ha uppstötningar.... I hate this time!  menmen, den går över, förr eller senare.. Hoppas den tiden är nu snart :p , fan , orkar inte må såhär!

kom även att tänka på att det inte blir kuggnäs 2010 för mig :( attans bajskorv! Kanske inte ens kuggnäs i februari :( men, kan jag så ska jag fan ner! nykter som packad ska jag fan ner och titta på när dom bästa banden spelar! Allt för kampen!!

har ett sånt här sjukt sug efter choklad, men jag vet att äter jag för mycket choklad ser jag ut som en finne i hela ansiktet.. och jag vill ju faktiskt inte se ut som en uppblåst flodhäst med fullt i finnar i fejset! :p

nästa lördag blir det av istället , eftersom han är 12 veckor då (Lev. klar) , men då tar jag och Daniel vovlon upp till ö-vik , så kommer dom och möter oss där, och dom har med sig föräldrarna oxå :):)


Nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, mer än att jag verkligen vill slå dig * lilla gumman * !
gahgahgah! vad jag är less på dig ! men mest DIG! förstår inte att du fortfarande håller på? vad är det du vill? att jag verkligen ska bry mig? att jag verkligen ska kasta ner ditt fula tryne på jorden?


nej, nu ska jag fan tvinga min syster att tända en cigg, annars kastar jag ut henne! ;)

see you all suckers! och du , jag älskar dig! ♥ ( nej det är inte daniel )


Me after the best weekend with the best boy ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0