Athena&Akilles

Samma sak imorse, daniel skit trött , JAG fick stänga av klockan, väcka honom, kasta mig ur sängen och kissa, daniel packade matlådan och jag klädde på mig. :) det bar iväg till jenni imorse, men nu väckte jag henne inte, jag satte mig vid datorn och va skit trött..
Jenni klev upp och va så sveeeeeeeeeeriges bästa humör! not :p

men iaf , vi städade jennis lägenhet , vi skulle få fiiin besök ;) hehe , mamma och alla syskon kom hit vid 12 och fikade med oss, sen gick vi ut till lekparken och lekte lite med både hundarna och ungarna :)
just nu sitter allihopa i köket och inväntar sveriges största familjemiddag!  Vi ska upp på öje och äta, dom här ska äta :
Susann , Per-Olov , Jenni , Daniel , Jag , Amalia , Wilma , Elvira , Cornelia , Thelma , Jonathan och liam :) lite folk va?

pratade med ****** idag, och det var faktiskt roligt , jag blev inte på dåligt humör , ingenting, snarare så att jag väntade på svar när jag skickade.. nästan mer än vanligt... menmen...

Amalia höll på att rensa mina stenar till mina ljushållare, då hittade hon en ring som det står ken 3/8 2008 ..
 Även fast man är glad att saker händer finns en viss ånger i allt man gör.. kan bara säga att jag hoppas att alla som har fått det att blivit såhär är förbannat nöjda med sig själva.. Hur man kan svika en vänskap för att man ska få kuk i sig..
men jag vet iaf vad jag ångrar. sen skiter jag i resten..


jag har förbannat as tråkigt , och när tråkheten kommer så kommer även alla tankar runt omkring allting.. *


men nu ska jag inte sitta och skriva mera, tänk om man kunde blockera personer så dom inte fick läsa, vad mycket man hade kunnat skriva... hur mkt som helst.. men jag orkar inte.

 jag älskar dig så innerligt mycket, tidsnog kommer du förstå, och jag vet att du kommer känna likadant!

Bellyn , Decemberbarnet och Miss Athena , det är det decemberbarnet lever för ! ♥



dom bästa minnena i mitt huvud kommer aldrig försvinna ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0