30 grader

Satan i helvete vad varmt det är ! 30 grader, i skuggan! tur att man inte dör då?
rikigt mysigt igår, käkade kotletter,kroketter och bea, sen vart det Harrypotter , den sista :) Visserligen somnade jag så jag missade slutet, men den är värd att titta på en gång till :) vaknade halv 2 inatt -.- så jag sov i 3,5 timme, hur lätt var det att sova sen då? somnade inte förns halv 5 imorse, och vaknade 9 ! Helt otroligt vad mycket sömn man får..
men hoppas på att det blir mer sömn inatt.. ikväll blir det massa mys med min dodidodi , chips och dip ;) Gud så gott!

utöver det ska jag till ljusdal och göra någonting åt vårat misstag.. ska in på försäkringskassan oxå.. :)  kanske köpa en ben till athena så hon är sysselsatt? 


Nej, nu ska jag daniel och Athena åka till ljusdal och -------- .....

* i taket lyser stjärnorna *


Athena och hennes nya pojkvän ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0