The End

ja , det var ju typ en månad sen jag skrev sist, orkar inte skriva bloggen längre , är bara massa idioter som läser och tar vara på tiden då man inte är hemma , om ni förstår  ;)

men , tillbaka till bloggen , inte mkt har hänt, eller jo , ganska mycket , jag flyttar ner till gävle , har hittat en tvåa där . (i andersberg) jätte fin faktiskt :) så när jag flyttar ner dit så kommer inte någon uppifrån kunna få tag i mig , eller jo , den allra viktigaste , you! ingen annan, byter nummer , och ingen kommer veta vart jag är :D Yeeey , nya starten på nya livet :) , inte så roligt med tanke på att jag får fortsätta livet själv, men roligt att jag har haft det så underbart dom här dagarna , och det tackar jag dig för :) Jag tror dig nu iaf , nu när vi har pratat och berättat lite saker , ni vet, så ingen annan kan komma och försöka förstöra (vad vet jag inte) ännu mera.. 

men iaf, Athena har flyttat till Zandra och David, ett par valpköpare, hur underbara som helst, och Athena trivs skit bra , och när jag flyttat tar jag hem henne igen  :D:D 


jag har så mycket jag vill skriva , men inte orkar , jag vet att det är folk som inte ska läsa min blogg, läser den , och det är förbannat drygt , men skitsamma , är dom så avis så varsegod ;)

Jaa , 1 år och 2 månader, lycka så länge det varade.. Okej , lite längre :p , så underbart har vi inte haft det på länge, och inte du på hans telefon,msn,facebook, ingenting! Du är så underbar ken , och du kommer alltid vara min , det vet du va? ;) OBSERVERA min!  

nej , ska jag följa med syster till stallet? ja , det låter faktiskt ganska roligt :) 

jahaappp . ja jag gör det , orkar inte sitta här och vänta, men snart kommer han hit :D Iiih.. guuud.. ååh , film ikväll  :) Jippie , vad mysigt vi kommer ha det :) 

Puss på honom , världens underbaraste :* <3

Kommentarer
Postat av: Sana

Är det bra nu mellan dig och Ken? :D <3

Jag hoppas verkligen att det är det, vill inte att du ska måla dåligt gumman <3

2009-04-02 @ 19:49:55
URL: http://sannatrosell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0