some new steps.

Godmogon på mig själv som hatar när ken ska iväg och jobba , jag vaknar ,inte han,sen kan inte jag somna om :( så nu är jag helt vaken, lite på dåligt humör , men det skadar ingen, jag sitter ju här alldeles själv :)
igår hade jag det skit trevligt, jag följde med ken och henrik ner till bondarv och skruva , (intlegensen finns faktiskt) snacka  skit och bara hade allmänt trevligt :) ännu ett steg har gått för pläp, snart klar, eller ja, hoppas jag iaf :p
sen vart det hemfärd till ken , där drog vi på scrubs, la oss i soffan och tittade på tv :) Myspyyyys :)
Sen somna ken :p , och jag orkade inte vara vaken själv så jag vände på mig och somnade oxå , och nu vet ni alla vad jag gör :)

Idag ska jag städa ungefär lika mkt som igår , men idag ska jag till boda direkt efter lunch :)
har plockat ihop alla kort och mina smutskläder (anser inte att jag ska behöva tvätta;) haha..  men blockete behöll han :') ah.. jag känner på mig att det här kommer bli bra , jag är inte ledsen längre :) bara glad att ha honom i närheten.. för han är den mest underbaraste människa på denna planet! och jag älskar honom! ♥


sitter just nu och poppar skitmusik på spotify , haha.. ska snart börja städa, så det bir rent i hela lägenhet tills ihelgen :) hoppashoppashoppas jag sover här då, för då försvinner allt :D

Jag ber om ursäkt till alla jag varit elak på. oavsett vad det gäller.

Ps. Inte till dig som har en pappa som ringer mig och hotar mig med att anmäla mig ? Ds.


Älskar  dig Ken Olov Uljas Nordin Kykyri ♥


Jag vill tacka Eva Maria Westlund för hon har funnits vid min sida sen det tog slut, du är den enda som förstår mig, ochdu fanns verkligen där för mig ! jag älskar dig maria , glöm aldrig bort det!! och jag är evigt tacksam! ♥♥

Kommentarer
Postat av: skakis =)

jag älskar dig också viktoria norell <3. jag kommer alltid att finnas för dig vad som än händer, och jag kommer ALDRIG att glömma bort dig, du kommer alltid att vara min lilla snuttipluttifnuttigulleplutt haha =)<33333333

2009-04-08 @ 15:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0