Hjärnslö

Alltså, hur var det med att anklaga innan man frågat ???

Hade det varit jag som hade lagt ut bilden så hade jag väl förfan(!!!) skrivit någonting annat?!
Du är ju inte min favorit så jag hade kunnat skrivit sååå mkt mera.
whatever...

Kom hem från gävle nyss :) har varit där och varit med min älsklings maria westlund ♥ haft så underbart roligt där nere, så skönt att se hundarna leka utan problem :)

Här är Ella, Elpida och min snygging Athena :)

Och jag saknar dig marre :(  du kommer säkert hata mig för bilden , men det skiter jag i ;)


Detta är min sötnos (skakis) Eva Maria Westlund ♥♥



Nu ska jag och henrik fara till boda , är hos ken nu och hämtade llllillla frulllll... :p

Till er alla från oss alla , DRA ÅT HELVETE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0