Gefle

ja imorgon drar jag iväg till gävle, ska dit med butlen och träffa athena, hämta lite saker osv. 

ingenting är bra här hemma , antingen för bra för att vara sant (vilket leder till ett helvete) eller så är det bara skit..
undrar varför ? jO , Jag vet svaret, och det är du ! DU och absolut ingen annan! 

varför ska man försöka förstöra det som redan finns där ? varför ska man utsätta sina "vänner" för ett sånt här helvete ? Jag förstår inte, om du ska få vara vän med honom, varför fick då inte jag vara vän med honom ? Jag tycker det är meningslöst att bråka,tjafsa eller t.om hålla hemligheter  för varandra , men sure, vill ni hålla på och ljuga ist för att vara den som är mognast och berätta så fine! men stör inte mig , det ber jag om, jag tänker inte lägga energin på dig och ditt beteende längre, det är slut med det nu, gör vad du vill.. men kvittar, så länge du kan ge fan i mig och mitt liv! 


Alla tar säkert illa upp när jag bara tvärbryter kontakten med dom när jag flyttar, men hitta "den rätte" och sen förlora honom, så kommer ni till mig och berättar var ni står själv.. för det är faan inte lätt.. :'( 

Menmen , whatever.. 

kärleken är någonting som kommer och går , döden stannar förevigt. 




Nej, nu ska jag gå och vara social med min syster, in på bolaget, duscha, fixa iordning mig, sen iväg, KUL SOM FAN SKA DET BLI! ;)  soolooong suckers! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0