Boda/kramsta

fan va jag är kass på att skriva märker jag , vafan , tre gånger på en vecka är inge bra :p 

hm, vad har man att berätta? inte mkt egentligen, mest bara.. ja , jag vet inte :p 


Hur går det mellan mig och ken? jofan :D  det var längesen vi hade såhär roligt tillsammans, har inte bråkat en enda dag på över en vecka :):) Helt underbart, tummen upp för det :) 

Va ner till gävle igår och träffade : Zandra,David,Elpida,Athena och Maria :) Det var skit trevligt att komma ner igen :) 

Bild på liam på tåget ner, han skulle promt ha mina solbrillor på sig, annars skrek han :p Älskar honom <3 



kom hem på kvällen och hade inte tråkigt, men fan inte roligt heller :p  men det var jag, jenni henrik och lulle.. Vi satt bara och tittade på tv, så ringde jag ken och frågade om han ville ha hämtning ifrån krogen , så jag och henrik åkte och hämtade honom, och då dog fläkten i bilen :/ svinkallt kan jag lova att det var i bilen.. men till ljusdal kom vi iaf :) så vi hämtade upp ken och Jimmy kadin utanför stadt , skjutsa hem jimmy till ämbarbo sen till underbara järvsö :) och då frågade ken om nova skulle sova där, sen om jag ville sova där :') och det gjorde jag :):D han är så snäll min lilla guldklimp :) <3 

Sen imorse när vi vaknade ringde vi henrik och åkte på ica,handlade , åkte till boda och käka lunch med alla här :) ken gjorde maten och det vart : pasta, gräddfil och kalvfond :)  han är underbar den där lilla kocken :) 

och nu sitter jag här inne i kylan alldeles själv för att jag så promt skulle skriva blogg, men jag ska snart byta om och ge pojkarna sällskap :)  


Attberopå ingenting , ken duschade Nova imorse, hon ser ut som en liten björn, hela hon är alldeles "frullig" , därav namnet : lille frull :p , men hon lyssnar på det , så :D 


Nej , nu ska jag byta om och gå ut :) hoppas du gillar det du läser.

Puss på alla mina vänner som finns här :) <3



bara en liten bild på min raring :) som alltid kommer finnas i mitt hjärta ! 20080126 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0