bara massa tråkigheter

gud vad jag har tråkigt.. så jävla inihelvete tråkigt.. kan det inte komma hit någon som vill hitta på någonting med mig ? 

har inte hänt mkt alls sen jag skrev imorse, åkte till jenni och nu sitter jag här , alldeles själv. wiee.. va kul? inte.. 


Nästa helg bär det ner till gävle och hämta hem min lilla grid :) Ska bli så skönt att få tillbaka henne hem.. inte för att jag har ett hem , men hit till mig :) har saknat henne sjukt mycket :( 

vet inte riktigt vad jag ska skriva , hade bara lust att skriva lite blogg , inehållet suger rävpung och jag suger på att skriva! 

ne , nu kom ken och henrik hit , så nu ska jag tvinga dom att vi ska äta.. 

ha så kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0