attberopå

alltså , jag glömde skriva en sak : DET ÄR SLUT MELLAN MIG OCH KEN , VAD ÄR DET DU INTE FÖRSTÅR ? 





Jag förstår inte en sak? Jag kanske skulle ha lyssnat på : jenni,jennica,henrik,sanna,tessan , jaa alla när dom varnade mig, men nej, jag är så blåögd så.. men gjort är gjort, jag vet vad du har gjort mot mig , det är det enda som spelar roll sara hedblom ! du vet, jag tycker det är lite patetiskt att sitta och skriva massa saker i bloggen utan att nämna namn, alla vet redan att det är mig du skriver om, jag skiter i vilket, du gör som du vill , men för i helvete , du har en son, kan du inte ta och växa upp ? typ , skaffa dig ett liv ist för att bara knulla andras pojkvänner, för jag hörde de ifrån någon nära att du va väldigt duktig på de. så jo , jag vet mer än du tror . 

jag orkar inte bry mig mera, du förstörde tillräckligt i oktober, det räcker nu sara. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0