alltharenbörjan

men även oxå ett slut.. och ett äckligt snuskigt och irriterande slut!!

att inte folk ger upp? vad är det för mening att fortsätta ? Haa?? 

jag ber folk göra det, jag säger det, jag gör det .. men ingen annan i hela världen är som mig!!

Jag vet fan ingen  som vågar stå för det dom har sagt.. absolut ingen!! 

varför kan man inte bara stå för det man säger för? så svårt kan det inte vara att vara sig själv och ta skiten man får för att man snackar ? men det fungerar inte för människorna jag känner har jag märkt. 

men iaf.

Idag har jag . jenni och Liam följt med henrik till bäcken :) bilder kommer självklart :D 
va och hämtade athena i måndags , såå skönt att få hem henne, så underbar hon är. förstår att Zandra saknar henne. men ska skicka lite bilder till henne oxå :):) 
får se om det blir tranan ikväll :) Maria fyller ju 20 så alla skulle tydligen fira henne där , så det blir nog att man drar dit :) trevligt trevligt :):) 
Mer vet jag inte vad som kommer hända, allt är bara så förvirrande och irriterande! 
hjärnkontoret jobbar 24/7 och vägrar lägga ner , mera behöver ni inte veta. Speciellt inte du ;) 

Ska försöka få min syster att ringa mari bara så vi kanske iaf kan tänka tanken på att åka till bollnäs. ;) 

ne , nu blir det bilder från idag :D 


jaa , ungefär det här har hänt idag , hittills iaf :D  

men nu till den gulligaste bilden idag :) 



Min skönhet och mosters höttehullemacka ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0