Allmänna idrottsklubben

Ja nu var det ett tag sen man skrev , och mycket har det hänt under tiden kan jag lova, allt ifrån skit intressant till helt ointressanta saker :p ,

Tisdag: Jag var till vuxen psyk för att göra en utredning på min diagnos , gick ner på köpingen, hem till emelie och hälsade på henne och bulten, gick ner på station och bestämde mig för att åka till gävle, kom ner till gävle , visserligen roligt , men tråkigt att folk inte kan vara sig själva utan måste spela ett sånt fult spel.. Träffade Athena oxå :) NU I HELGEN KOMMER HON HEEEEM!! :D:D:D Yees! , ja det hände inte så mkt mera på tisdagen..

Onsdag: fortfarande kvar i gävle och försöker få folket att vara sig själv.  men lika irriterad över mars månad och personer fortfarande..  inget mer intressant.

Torsdag : vaknade till världens störta och irriterande ljud, dom höll på att bygga om badrummet på övervåningen! :@ men iaf, gjorde mig iordning, leta ihop lite saker , gick till station , och där började allt.. FYFAAAAAN!!!! wohoo säger jag bara. drog ner till stockholm med en kompis och skulle titta på fotboll , drog ner dit iaf, satte oss utanför t-centralen och drack öl, (okej han drack, jag smakade) :p, sen kom hans kompis matte, skit snäll , men sthlmare... :|  men iaf , så drog vi efter ölen till tunnelbanan och stack till råsunda , MG!!  in till a.i.k shopen och köpte lite saker , ner till blackarmy lokalen , shit, kände mig som , jaa.. :p , iaf, sen drog klockan iväg till halv 7, så vi gick tillbaka till arenan, väl där träffade jag helena igen (en från lokalen) , så jag gick med henne och aqua, yummie btw ;) och vi stod där i klacken å, aah , shit vilket drag, alltså, förns nu fattar jag verkligen vilken kärlek det är till deras lag.. gud vilken stämning.. gah! :)
efter matchen (0-0) drog vi till a.i.k s pub och drack lite mera öl ,ner på east , sen hem till uppsala :D (Hemstaden). :) , väl i uppsala blir det slagsmål och hot , men för mig och helena vart det barenbaren ;) Kom hem till helena runt 4 på morgonen , attackerad av en pussande pittbull , Disa, hur urgullig som helst :):):) Sen vart det fan läggdags 5!

Fredag: vaknade,  ut med hunden i rush , vi skulle ju föfan på begravning om typ 25 minuter :| skynda som faaan ut med disa, äta en macka , springa till aqua , och typ hoppa in i bilarna direkt och for.. när vi kom dit var det många olika kulturer, men en så fruktansvärt fin begravning. den finaste jag har varit på. svart/gula blommor, aik trubaduren och vitmakt i kyrkan, ett jävla ös :) men grät , ja det gjorde man..
Efter begravningen åkte jag och niklas till aqua och sen till jennica (riktiga jennica ;) och vicky och hälsa på , men niklas stack , så jag fick försöka komma hem sj , men som tur är har jag ju dig , som ställer upp hela tiden.. så hem kom jag , kom hem till ljusdal , åkte hem till mamma , hälsa på och bråka med plastpappa.. Hemst ovanligt , såg ibrahim utanför och den andra stod och skrek någonting för att jag visade mamma och dom vad som hände i sthlm.. :| aja , orkar inte bry mig dom inte , nejnej , icke :) sen åkte jag och henrik in till ljusdal  ihopp om att det var öppet så man kunde äta, men icke, stängt överallt.. och då såg jag dom :| IGEN :|:| huua.. eller åt den ena iaf,  stog och pratade med maria , micke , Djibrill , sen for vi hem , drog förbi kramsta och titta en sväng oxå , sen hem till syrran , kröp ner breve henne och somna innan jag hann titta på klockan  typ..

Lördag: vaknade av käraste systerson har total damp i sängen, ligger och ropar på mamma.. fast hon ligger breve :p, upp, väcka henrik , klä på sig , sen bar det  iväg till ken :| hade en sån stor klump i magen på vägen till honom, visste inte vad jag skulle säga, visste om jag skulle titta på honom.. ingenting.. men en sak visste jag : Det kommer inte bli lätt. och det blev det inte. efter allt ihoppackande så bröt jag ihop, totalt... hittade ett block jag gjorde på alla♥ansdag , det gick inte att hålla tårarna borta ,det gick bara inte.. och ken skulle åka till ljusdal och hämta sin tlfn, men han va så underbar så han stannade mig i trappen och kramade om mig, han bara stod där och kramade mig , sa förlåt och kramade mig hårdare, ju mer tårar det kom, ju hårdare kramade han, :') (det var inte lätt att hålla imot när han krama mig måste jag erkänna) , jag packade in alla mina saker i meeercan , fullproppat och klart , sen for i allihopa till boda, kasta ut alla saker , sa hejdå till pojkarna , och dom for.. så då började jag och jenni städa på gården , vart skit bra :) det var roligt som fan att hitta på någonting med jenni, även om man bara krattar en gräsmatta liksom ;) men roligt hade vi , sen gick jenni in för liam vart så otålig , men jag lät mig inte stoppas, så jag fortsatte tills det blev rent på gräsmattan , så nu jävlar :D nu jävlar är det snyggt där :)  det började bli kallt ute så jag gick in och käkade lite..
Senare på kvällen ringer henrik och frågar om vi ska käka pizza, så jag,jenni , ken , henrik och liam drog till öje och käkade, där satt Anders och Janne , dom skratta och hade skit kul , fråga inte om vad , för det förstog ingen :p
iaf,  hem efter pizzan, prata lite med ken, sen drog han till peter och någon i ljusdal, men sen, sen ni jävlar , då drog jag till ken :D mitt i natten :p (vaknade ej när han kom hem inatt) , men 6imorse väckte han mig :| :p
så nu sitter jag här hos honom och väntar på att henrik ska hämta oss, såå..
Nu har ni sett vad jag gjort under veckan..

Enjoy!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Det lät som en händelserik veckan i alla fall :D

älskar dig. <3

2009-04-19 @ 15:12:46
URL: http://sannatrosell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0