Varför?

För de första så tycker jag så innihelvete synd om Mathilda och Lars. Usha, jag vet inte om jag skulle klara de som ni går igenom. Jag tänker på er. <3

För de andra :@
Hur ihelvete tänker du Ken ? Du påstår att jag är "den enda" för dig , varför gör du såhär för då? Varför kan du inte bara vara ärlig? Är det för mycket begärt? Är det för mycket att be om den sanna kärleken? Finns den ens kvar ? jag vet inte... 

Praktik idag förresten. Skit roligt va de iaf. Tänkte ju iaf på min andra hälft.... 

varför ska allting gå neråt när man börjar känna att allt går som man vill? Jag orkar inte med de här längre. Jag är trött på att få ta hand om allting själv! jag orkar inte. Jag är Psykiskt nertryckt. jag orkar bara inte... 
Jag fattar inte hur fan vi ska klara av de här , de kommer gå åt helvete. Helt fel håll :'( 
Jag vill inte att de ska ta slut.. jag vill leva med dig resten av mitt liv , och du med mig , men varför är det såhär då för? 
JAG ORKAR INTE!! 

Varför kan inte killar bara förstå att dom inte är dom enda som har känslor?  De gör ingenting så länge de är DOM som sårar oss , men säger vi någonting fel blir att skit.. varför blir de så? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0