Sick

Vaknade imorse och hade skit ont i magen och sprängande huvudvärk... :S
Låg i soffan hela dagen.. Stackars hundar , fick nästan inte gå ut någonting , men jag orkade verkigen inte.. Jag var helt slut. All kraft var totalt borta.. Menmen, idag känns det lite bättre iaf. Men ingen praktik imorgon iaf.


Nova försvann idag oxå :( Hon var borta i 5 timmar , efter mycket letande och massa skrikande så såg vi henne efter vägkanten och hämtade upp henne , mitt hjärta har aldrig stannat som det gjorde då.. Fyfan va rädd jag va att förlora henne , men nu är hon hemma och allt är bra. :)

Saknar Ken :(  Han har varit och jobbat sen 11 imorse.. vill att han ska komma hem nu.. Vill pussas med honom..
Älskar honom mest av allt ! H A N   Ä R  V Ä R L D E N S   B Ä S T A  ! !


Kommentarer
Postat av: Sanna

åkte inte han till norge igår?:)

2008-10-20 @ 20:10:17
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0