Orken är borta

Ja som sagt , all ork är borta , jag orkar verkligen inte mera nu.. Jag är så trött på alla skämt om mig, alla kommentarer , allt ignoration.. ALLT !!!
varför ska de vara så svårt att bara engagera sig liiite i sin sk. flickvän? Är det så svårt? Alla behöver väl kärlek? ( med alla inkluderar jag mig själv oxå ) .. Bara för du kommer hem och har varit borta betyder det inte att du måste iväg och supa bara för att !?! Jag är så himla orkeslös så det heter duga, jag förstår knappt inte längre hur min egna pojkvän tänker.. är det så att han inte tror att jag har känslor eller vad sitter de i ? jag vill så gärna veta vad som försigår i hans huve, varje dag känns det som att hans känslor blir allt mindre och mindre , men han säger att han älskar mig fortfarande lika mycket som han alltid gjort , frågan är ju då hur mycket eller "mycket" han har älskat/älskar mig?! thats a question i never get a anwser on..
finns så mycket jag vill skriva här , men jag vet att jag bara får massa skit , vill bara rensa alla tankar, funderingar , allt. men det går inte för sig.. jag kan inte..  varför är det så svårt ? vad är det egentligen jag är rädd för? hm.. helst plötsligt fick jag tankestillestånd.. vet inte vad jag ska skriva för att fylla ut dagen , blir inga smile gubbar iaf.

om det bara kunde´komma en tan/tjej/dam vadsom helst , och säga : - heej , jag vet att du mår skit , kom så sätter vi oss ner och pratar. guuuud så sköönt det hade varit med lite stöd just nu.. hm.. nu börjar tankarna komma tillbaka..

Vad är det egentligen han gör på krogen? träffar han någon ? döljer han nåt, eller vad är det frågan om?! Är så himla orolig att förlora den man jag älskar, men varför vill han riskera att göra det dag in och dag ut ? är det så svårt att älska den man lever med ?

kommentarer
Viktoria - varför förlovade du dig med mig ? 
Ken - för du ville ha en ring på fingret!

Hallååååå? en ring kan man köpa på dollar föfan! det är inte ringen som betyder . de är handlingen runt omkring den! 
om de nu finns de för honom vet ju inte jag , men den betyder allt för mig iaf. 

Ska jag fortsätta skriva eller ska jag äta glass ? beslutet är svårt.. hmm..
Mwepp.. jag äter glass. orkar inte skriva. 
eller jo , men inte såhär mycket på en gång. Hoppas jag har underhållt er för natten. 
vet inte om jag sätter mig sen igen när (om) ken kommer hem.. 
suuuuuuuck.. långt till frysen jue.. vafaan!

Aja , vu höres imöra. 
goodnight everybody , have a niiiiiice night..  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0