Mätt i magen

Guuud så gott det var med Nachosgratäng. trevligaste sällskapet oxå :)
en hyperactive och en kaffegalen :p

Sitter här hemma i min ensamhet och väntar på ken och Henrik.
Dom skulle "bara" hämta taunusen , men jag vet att det kommer ta ett tag , hallå , det är ju ändå dom två man pratar om.

skönt att hundarna kom hem igen , saknar dom fruktansvärt mycket när dom inte är hemma , visst det är skönt utan dom , men vet inte vad jag skulle göra om dom inte fanns längre. Athena har växt på sig bra nog, Nova är fortfarande det gamla benranglet hon alltid varit ;)

vet inte riktigt vad jag ska skriva.. Hoppas jag klarar de andra matte provet nästa vecka. vill så gärna bli klar snart..

Åååååh!! jag saknar dig Jessica.. Jag vill bara åka ner! NYSS!! är så avkopplande att vara hos er, om inte annat jäkligt roligt. Gud, jag har inte träffat er på hur länge som helst.. Iaf inte Teddy.. Saknar honom oxå , nå fruktansvärt..
satt och tänkte på när jag satt på b-äng.. Brevena som ni skrev till mig rör mig så djupt fortfarande..
trodde aldrig att man hade sån moster+man som brydde sig så mycket.
kanske bara är för jag är deras "skruttis" ? . Hmm .. skruttis , fint namn för en 18 åring..
men men , whatever , de är ju släkt, dom får kalla mig vad dom vill :D  (BARA DE INTE ÄR TJABO!!!!)  ;)
glömmer aldrig då när Jocke bodde hos dom , ( man får egentligen inte mer än prata lite lätt med dom ungdomar som bor hos dom) men jag och jocke vart typ kära i varandra , han är så snäll , men iaf , jag jocke och en til (kommer inte ihåg hans namn) satt ute på altanen en natt och rökte och pussades ( bara jag och jocke förståss ) och pratade, hade allmänt trevligt helt enkelt, helt plötsligt kommer teddys ( jessicas man) mamma ner till altanen och självklart såg mig och jocke tillsammans, skällde lite på oss och sa åt oss att lägga oss , dagen efter vågade jag och jocke knappt titta på varandra, när annat folk va där , annars låg vi inne på hans rum och lyssna på "ingen vill veta vart du har köpt din tröja" och pussades :p .. när jag kom hem ringde min moster och förklarade allt för mig , så jag förstog till slut , men vi har fortfarande kontakt , den du Jessica ;) och han är fortfarande såååå snäll :)
men ska jag vara ärlig så skulle jag nog ångra mig om jag vart tillsammans med honom! Lätt att jag skulle ,
Jag har ju världens underbaraste Ken Olov Uljas Nordin Kykyri !  som jag faktiskt älskar mest av allt på etta universum! den enda i mitt liv som fått allt att fungera , förutom du då Jessica + familj :)


Oj , va mycket det vart där uppe.. ha ha.. ja men ni ska väl ha någonting att läsa om oxå? :)

Henrik och Ken har äntligen anlänt hem igen :)
Henrik ska sova här inatt för Ken ska till hälsovårdcentralen med sitt knä imorgon och henrik ska skjutsa honom :)
och jag ska till Sara :) undra vad vi ska hitta på då ?

Nej nu ska jag iväg och umgås med Ken och Henrik :)
får se om jag skriver lite till innan sovdax :)

Hejpå er: :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0