Im so sick of lovesongs..

Jag är så trött på kärleken!!
Varför ska det vara så svårt att vara ärlig med sina känslor ?!
Varför kan du inte bara säga till om du inte älskar mig lika mycket längre istället för att bara dölja de ?!
Förstår du inte att jag mår sämre av de?! Inte för att jag mår bättre om du skulle lämna mig , eller om de skulle visa sig att dina känslor inte är lika starka längre.. men jag skulle nog må bättre av sanningen..
Hoppas bara på att du kan läsa allt det jag skriver så du kan förstå att jag inte mår bra av det här..
men de gör du inte , du skiter i vad jag skriver.. iaf hur jag känner.... :s
Jag orkar inte med det här!! Det blir ju bara kattskit av alltihopa !!  j a g  o r k a r  i n t e !


Menmen. nu ska jag hitta på någonting..


så kommer han hit och ser att jag skriver om vårat förhållande , då sticker han som en avlöning, jag orkar seriöst inte med det här! Om han bara kunde ta sin jävla tumme ur röven och lösa det jag skriver!! Varför är det så svårt att engagera sig i ettt förhållande som man "inte vill förlora" ?! Om man verkligen älskar en person  så mycket , varför riskerar man då nästan dagligen att förlora det ?! Varför låter man andra stöta på en och sen spela dum över det och säga att "det märkte inte jag att hon gjorde e" .. VARFÖR ?!?!??!?! JAG ORKAR INTE KEN!!!  Varför är det så svårt att förstå?!

Och varför (återigen) kan det inte komma någon och fråga om jag vill prata ut ?
Jag har så himla mycket att berätta.. men känns inte som att någon lyssnar :( 
Om han bara kunde läsa allt... vill så gärna......

Saknar dig Emma Hedqvist :(
Med dig kunde jag prata om allt.. ALLT !!
Längtar tills jag ska ner till gävle igen <3

Nu ska jag gå...
Ha det så bra utan mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0