Hybo

Är hemma hos Lindström och Nattis och hälsar på :)
skulle hit och dricka kaffe , men ingen orkade göra så det vart smala sussie istället xD
den är sååååå bra :D
Det gick väl som det gick igår.. pratade ingenting med ken inatt för jag låg och sov när han kom hem.. 
men vi pratade lite grann imorse, han vet inte hur han vill ha det , men han vill ändå inte vara utan mig, för han älskar mig alldeles för mycket.. 
har inte kommit fram till någonting ännu.. Vill bara att det här ska sluta , att allting ska bli bra igen.
tänk om Norge,svartsjukan,ilskan,allt dåligt kunde försvinna , allt skulle bli så mycket bättre.. 

Jag vet att allt som ni sägerär säkert sant , men jag vill inte att det ska vara så, jag klarar mig inte utan ken, så enkelt är det.. jag älskar honom mest av allt på denna jord. Jag älskar dig mest av allt Ken Olov Uljas Nordin Kykyri  <3
vet inte riktigt vad som kommer hända mellan oss , men jag hoppas på det bästa. Jag vill verkligen inte förlora Ken!

kan man ha ett hjärta, men på två ställen?




nu ska jag kolla på film, men jag skriver mer när jag kommer hem


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0