Hemma

Ja, eller i söndags kom jag hem men det har varit så mycket här hemma, praktiken,skolan,tapetsera om,måla om, och såklart Emma :D Jess.. hon följde med upp hit , (hon skulle sakna mig så mycket att hon tog vatten över huve och följde med)  :D
Har målat om i tvrummet idag. Jag Mattias Ken Emma och Tomas har slitit som djur, men resultatet vart perfekt :)
Va även i skolan idag , fick VG på matte provet :) jag är bara sååå duktig.. 2 G+ och 2 VG :)  3 prov kvar och sen äntligen klar :)
Det har hänt sjuuuuukt mycket sen i onsdags.. All denna skit , allt snack.. vet inte riktigt vad jag ska tro..
ska jag tro på den jag älskar eller på dom som jag har levt med hela mitt liv ? hmm.. dont know..

Saknar faktiskt Gävle ganska mycket , bara jag och Emma , cigg , dator och CSI :D
tråkigt att hon åker imorgon , men jag kommer ner snart igen :) och lika roligt ska vi ha :D om inte roligare ;)


Satt hos mamma idag och väntade på att älsk skulle komma och hämtade oss, börja tänka som fan på er Möller..  Saknar er så fruktansvärt mycket.. vill bara åka ner till er... va så länge sen. ( coolare familj/släkt finns inte)
Älskar er så himla mycket .
Jessica , om du läser det här så kan du lägga på minnet att du är den mest bästa moster/människa man kan ha!! Du har hjälpt mig så himla mycket , fått mig att inse så mycket i mitt liv. även fast du inte finns hos mig och kan krama mig , så vet jag att du finns hos mig hela hela tiden.. Älskar dig och din familj <3

älsklingen sitter här och tittar fundersamt när jag sitter här och är i min egna lilla värld..
men jag älskar honom och det är det som räknas :) eller hur? ;)
kan sitta och skriva i flera timmar , men då skulle alla ni läsare tappa intresset.. :p
finns så mycket jag kan berätta.. kan sitta här hela natten om jag vill , fast det orkar jag inte . :p jag måste ju gå och titta på Animal cops south afrika snart . ush vilka människor de finns.. förstår inte hur vissa människor kan ha tillåtelse att skaffa djur i huvutaget! skandalt!!

och jag har besluts ångest.. Jag vet inte om jag ska lämna ut Athena (min amstaff) på foder, sälja henne eller ha henne kvar.. :s Jag vill så gärna ha kvar henne. hon har så underbar personlighet , men endå sälja/foder henne för att jag vet inte om jag har den tid som hon ska ha räcker till.. Snälla hjälp mig..

Nu ska jag dra och mussas med ken. :)

Syns allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

inte sälja athena :'(:'(

2008-10-16 @ 08:20:49
URL: http://sannatrosell.blogg.se/
Postat av: Moster Jessika

Amen,du är ju det sötaste!

Saknar dig också och du vet,jag är ju bara ett telefonsamtal bort vettu=)

Jag blir så glad att se att det verkar rulla på för dig,grattis till de bra betygen! Jag är stolt över dig skruttis!



Och vilken fin sida du har här...jisses,min lilla skrutta är plötsligt värsta stora tjejen!



Vi älskar dig gums!



pöss

2008-10-16 @ 19:30:19
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0