helvetet är löst !!!!!!!

ÅÅÅÅåhhhh!!! kan man bli mer irriterad ?!
hur kan man vara så dum och tro på allt skit som alla säger ?!
JO DE KAN JAG TALA OM , FÖR DOM KANSKE ÄR SANNA ??!?!?!!?!?!?
Hur fan vågade NI ?!??!?!? Båda två??!?!?
Men man måste ju passa på när viktoria är i gävle , eller hur ?!
Det är väl då man kan göra precis som man vill ?!
Det dåligaste med de hela är väl egentligen att dom inte fattar att viktoria får veta de..
Och dom står bara där och ljuger mig rakt upp i ansiktet!!
Det första man får höra när man vaknar liksom !
Ååååååhhh !!!!!!!!!! kan inte mer än bara gråta , men ingen av er fattar ?! Varför ska det vara så svårt att förstå ?!

åkte 32 mil igår . ENDAST för dig ken , vad får jag tillbaka ?! Bara massa skit !!!!
varför inte bara tala sanning ifrån början?! Nej man ska ljuga hela jävla tiden !!!!  Skulle fan ha gjort som jag sa till dig Sanna, varför gjorde jag de inte ?! Vad är jag rädd att förlora ?! Jag kan ju inte förlora den som "älskar" mig.. För hade han älskat mig så hade han aldrig gjort såhär!! :@  Vad betyder egentligen ringarna för honom ?!
Ingenting som det verkar ,

Samtalet i morse
-Vart har du sovit inatt ?! ?!??!?!?!?!?
-Hos några danskar?
-vad gör du då hos sara ?
-jag hade ingenannan jag kunde gå till!!

AV ALLA I  LJUSDALS KOMMUN VA SARA DEN ENDA HAN KOM OCH TÄNKTE PÅ ?!

Alltså , helt seriöst, jag orkar inte det här länge till... jag orkar inte sitta och vakta dig ken !
Du är tillräckligt gammal för att kunna förstå någonting själv ! Måste jag sitta och säga hur du ska göra ?!
åh , jag orkar inte ens skriva av mig. JAG ORKAR INTE !!

Såå.. Nu ska jag åka hem och kastrera min sk. pojkvän..
Det här betyder inte ett skit längre !!!!

Kommentarer
Postat av: Moster Jessika

Åh,gumman...



Vad trist..dumpa karlsloken..han är inte värd dig om han behandlar dig sådär.



Massa kramar till dig..



Puss

2008-10-25 @ 13:36:20
URL: http://www.metrobloggen.se/jesmol
Postat av: haha

haha lugnt nu iaf.. nu slipper hon mej:D:D:D:D:D

2008-10-26 @ 03:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0