Hejsan

Jaaa :) Nu har jag skaffat en sån här blogg istället :D 
måste lära mig lite innan jag kan fixa till den ordentligt. Men de blir nog bra..

Lite om helgen: 
fredag : Jag åkte hem till Jenni och hälsade på :) Vi hade trevligt som vanligt och satt vid datorn och busade med valparna. dom är sååå söta. Nästa vecka får dom börja gå ut och då kommer de bli mycket bus. 
Lördag : Jag och Ken klev upp och bestämde oss för att åka till boda för ken skulle skruva med bilen , tråkigt som satan. 
jag och Jenni satt och pratade om att åka till Gävle på söndagen , men de va bättre om vi åkte idag (lördag) , Så vi bestämde de. Runt 4 åkte jag och Jenni ifrån Jarse , i hopp om att våra pojkvänner skulle höra av sig. Dom va fulla och hade de roligt iallafall. Så nu går de massa rykten om att ken va otrogen mot mig med Caroline Jonsson..
jag vet inte vad jag ska tro , för han va med henne hela helgen..
Söndag : Jag vaknade med sveriges största migrän.. Ont som satan , vaknade inte heller i min säng , utan på Carinas soffa. Jag,Jenni,Carina,Liam och taxarna åkte ner till stan för att titta, när vi kom ner spöregnade de. hur roligt är det då? Så vi försökte gå in i alla affärer som desvärre va stängda.. Jag och Jenni gick och mötte ken på stationen för att säga hejdå eftersom han åkte till Norge. De enda jag fick se av honom på hela helgen typ.. :( Har inte hört någonting mer ifrån honom... 


Och nu sitter jag här i Boda med Jenni och Liam och vet inte vad jag ska göra.. ringa JLL och kolla om min telefon har kommit tillbaka. Har fan varit borta i 6 veckor idag. Väldigt less.. 
Nu ska jag ut och röka med Jenni , får se om jag skriver någonting sen.. 




Ååååh.. Jag och Jenni har varit ute och lekt med hundvalparna. Så underbart söta. :) 

Saknar mina vänner så sjukt mycket. Vill bara att allt ska vara som förr.. När man kunde umgås hela tiden, bli erbjuden att få umgås med varandra.. inte bara sitta hemma och ha kontakt på msn och sms.. 
Menmen. man kan inte få allt i världen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0