Godmorgon

Jess.. det sa jag oxå halv 8 imorse när Ken äntligen kom hem.
vad var det egentligen som hände igår ?
varför är det så känsligt för att tänka på gårdagen?
Jag vet inte , ingen annan heller skulle jag tro...

Ken ligger i sängen och sover och jag sitter här och försöker lirka och luska vafan han gjorde igår..
Han påstår att det tar 4 timmar ifrån hybo till ämbarbo , från ämbarnbo och tanka , sen hem till kramsta..
de tror inte jag att det tar , har det aldrig gjort för mig iaf.
 men jag orkar inte tjafsa om det , för det är ingen mening med de, han ger sig aldrig i vilket fall..

Allt va ju så bra inatt.. varför kom du inte hem ?!  om du bara kunde inse hur svårt det var att sova när du inte hörde av dig.. jag tror inte du somnat , för när jag pratade med dig vid halv 3 så va du vaken iaf.
menmen.  som sagt så orkar jag inte.. vill han berätta sanningen så varsegod , vill han inte , så stick!

men nu ska jag röka och äta , hungrig som satan.. men vi höööörs


   Är det här verkligen äkta kärlek Ken ? Svara mig snart , jag orkar inte hoppas längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0