God morgon

Godmorgon världen , vilken underbar dag det är idag.. Eller så inte..
så mycket tankar , funderingar , allt... ingenting står rätt i mitt huve just nu.
Dessutom åker Emma hem idag.. det blir inte så roligt . ken ska iväg och jobba med Henrik senare och då blir jag hemma själv ,
fast det är ju ganska skönt, får man mycket gjort ;) ha ha.
kommer bli ensamt nu när emma åker idag , och ken på söndag.. vad ska jag göra tills nästa gång jag sticker till gävle då? Vara hemma och ruttna ?

Tycker så synd om Mathilda och Lars. :/ Starkare människor vet jag inte om jag känner faktiskt..


Saknar alla "förra tider" .. Då man alltid hade folk som ringde, alltid folk som svarade  , visst jag är inte den bästa , men jag försöker iaf..

Har övervägt tanken över Athena oxå , jag kommer inte sälja henne.. :) (?)


Nu ska jag tända en cigg och klä på mig innan klockan blir för mycket :)

Ps. Sara och Kevin kommer hit och äter idag , kommer bli väldigt trevligt :) Så skönt att ha tillbaka henne som kompis igen :) Ds. 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Bra du tänker inte sälja henne :D världens bästa hund ju!

2008-10-16 @ 13:20:13
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0