Gävle

Åkte ner till gävle imorse till Emma.. :) SKa lära Dixy och Athena att bli snälla mot andra hundar :p att andra hundar inte är farliga. Gick lite segt segt imorse , men nu har spänningen släppt och dom kan iaf nosa på varandra utan några utfall :D
Har varit ute och knäppt massa bilder som desvärre inte kan visas för jag glömde kamera kabeln hemma :( Men bilder kommer sen  :) Har varit ute och gått i 2 timmar med hundarna,Emma och Frida. Riktigt trevligt :) Fick se Bomhus lite mer :) Gick till icam oxå och köpte godis för 100:- :O Haha , men är man godisråttor så är man :p . Sitter just nu och väntar på att Frida och Emil ska komma hit och titta på film :D Skräckis :D Jag vet vem som kommer sitta i Emmas knä (A)  haha..
Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, Bomhus eller stan , de är morgondagens fråga :)
nu ska jag fortsätta svulla godis och prata massa strunt med Emma :)

Roger över roger ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0