Gävle

Nu är jag i är gävle igen :)
Dessvärre så fungerade de ju perfekt mella mig och ken just då när jag skulle åka. fick besluts ångsest, skulle jag åka eller inte ? Men jag visste ju att vi båda skulle må bra av det.. Liksom , sakna varandra.. båda två.
Vilket har visat STORA framsteg. Så underbar du är hjärtat.. Desvärre saknar jag dig som aldrig förr..  :(
Förstår inte, när du är i norge saknar jag dig , men när jag är i gävle saknar jag dig mer.. Varför då? det är ju bara 16 mil hemifrån!.. Vill ha han här , hans armar runt min midja.. Känna hans fingrar smeka min rygg.. guud så underbart.

Svamphagga will allways love her Murveldjur <3

Vill åka hem , men ändå inte.. är så rädd att det blir skit.. vill att det ska vara bra..
Älskar ingen annan som du älskling!! <3<3
Du är mitt liv , mitt levebröd ! vet inte vad jag skulle göra utan dig! Saknar dig otroligt mycket!

Älskar Ken Olov Uljas Nordin Kykyri mest av allt på denna jord ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0