Emma :D

Åh fyfan.. finns ingen helg som denna.. Allt har hänt i helgen.. mest bara postivt ;D Emma är verkligen den roligaste människan som finns!
Har hört så sjukt mycket om allt och ingenting..
vet inte riktigt om jag vågar lita på ditt ord längre.. Du säger att du gör allt för mig , varför sumpa chansen hela tiden? Jag tröttnar snart på att få alla utbrott för ingenting...  De enda jag vill är att bli älskad av dig. har du inte insett det ?
Orkar inte bry mig så mycket mera längre..  inte skriva om det heller..

Fick mig en satans upplevelse igår :D Fyfan.. knäsvag. det är  det enda ordet som finns för det... leendet slutar aldrig le. Fy satan.. hade jag kunnat busvissla hade jag gjort det för läänge sen, :) Jammie :D  :D
Nope. Nu ska jag och emma röka och titta på CSI las vegas. (den som äger) 
hoppas ni alla läsare får det lika bra som jag har det nu :D hahah.. Hejdlöst skratt.. Hoppas du ringer ikväll ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0