9 månader

9 månader av sån här kärlek va det bästa som kunnat hänt mig, även fast det inte har verkat som så,men jag älskar ken mest av allt , oavsett allt bråk och tjaffs.. Jag vill inte inse att det är slut.. jag vill verkligen inte de. De får inte vara slut, det ska vara vi.. Nu och föralltid, du vet, som vi skrev ? Alltid du&jag ? Vart tog det vägen? blåste de bara iväg?
Jag kommer aldrig fatta att det är sant, mannen som betyder så sjukt mycket i mitt liv låter mig nu stå här ensam och kall.. vart tog all värme och kärlek vägen? De var verkligen länge sen jag grät så här mycket, kan inte sluta rinna, jag vill inte förlora dig ken, jag älskar dig mest av allt på denna jord! Du är mitt allt! Mitt liv !  Hur ska jag klara mig utan mitt liv!! Hur ska jag klara mig utan mitt hjärta , de som håller igång hela kroppen, hur ?!

Enda sen vi träffades första gången har jag känt några fjärilar i magen, efter 5 år fick jag dig ken.
Jag fick den jag ville ha, den som alltid fick mina fjärilar i magen att sprattla.Den killen som stack ut ifrån mängden, varför just du ? jag vet inte vad som fick mig på fall, men jag har alltid känt någonting för dig ken. Alltid!!
efter alla 5 år fick jag dig, Överlycklig.. Allt var så perfekt, så bra. inget bråk, inget tjaffs, sen kom norge......
Allt förändrades , allt vart så himla okänt , jag kände inte ens igen mitt egna lilla smultronfrö , varför?
Vad va de i Norge som gjorde allt så okänt ?
Jag trodde vi skulle gå mot den ljusa punkten i vårat förhållande nu efter de här sista bråket ,
Allt var så perfekt , så bra mellan oss, inge ovänskap , ingenting.. Vad/vem fick dig på dom här tankarna ? vad gick så snett ? Vad menar du med att jag är knepig ? Vad har jag gjort ?

Ska jag släppa taget? ska jag hoppas? ska jag engagera mig? JAAA !!! jag vill inte förlora honom, jag gör vad som krävs , om så mitt liv står på spel.... Är kärleken verkligen värd ditt liv ? Självklart, när min älskling står på spel och jag håller på och förlorar honom så gör jag ALLT i min väg för att det ska bli bra igen! Det är iaf en sak jag lovar !

Självkänslan, kan det vara ett hinder i vårat förhållande ?
Ja de tror jag faktiskt eftersom ingen av oss har det så är det svårt att kunna älska sig själv.
men börjar man tänka och vill ha en förklaring så lovar jag att man hamnar vid den där frågan.

Nej nu ska jag lägga mig och kolla på tv och vänta.. vänta in tiden då du kommer....

Synd att det skulle sluta såhär ken, jag älskar verkligen dig, du är mitt allt fortfarande, de kommer du alltid vara ! <3


Kommentarer
Postat av: Sanna

vad då? är det slut mellan er nu?

2008-10-26 @ 15:36:33
URL: http://sannatrosell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0