Trogenheten

Jag förstår om alla läsare är förvirrade...

men  i fredas när jag skrev att allt va bra , va det innan jag fick reda på att min kompis gått i säng med ken..
Kan någon förklara för mig hur man kan göra nåt sånt mot sin sk. kompis ?!
och sen inte ens erkänna de ? och grejen är den att båda två har intalat mig attdom aldrig skulle göra någonting med varandra.. och nu fick jag reda på att de va innan dex de hände.. ?!??!
Tur är det väl att han inte gillade henne i sängen , men de har ingen betydelse.. Saken är den att jag inte kan lämna ken , oavsett hur många slag jag hade lust att ge honom i fredags , jag kan inte.. Jag älskar honom alldeles för mycket , inte många som förstår de , men varför ska jag få en andra chans och inte han ? Kärlek handlar väl oxå om rättvisa, eller ?
jag vet inte hur jag ska hantera de här , jag försöker tänka så lite som möjligt , men går de ?
Hur vet jag till 100% att det är mig han vill pussas/kramas/älska med ? Hur vet jag att det inte är sara ?
Ja, SARA HEDBLOM!!!
hennes vänskap.. Jaa... finns så mycket att skriva , men jag orkar inte skriva om henne, inte mer än att jag verkligen trodde på att hon hade förändrats , trodde på henne när hon sa att jag inte behövde oroa mig för hon skulle aldrig göra nåt med ken , (då när hon sa de hade de redan hänt).. Varför ? det är den enda frågan jag har ,VARFÖR ?!
varför utsätter man sin vänskap på ett sånt sätt ? Jag fattar inte , jag fattar mig inte heller på min sk pojkvän , som är så sjuuuukt svartsjuk på mig och tror att jag ligger med alla när inte han är hemma.. Hur kunde han då ligga med min kompis ?! HUR ?!? jag vet , jag är dum i huve som inte dumpar honom , men för gudsskull, jag vet inte om jag klarar mig utan honom.. jag älskar honom så otroligt mycket..

jag har kommit på vad jag ska ha för tatuering : Fides, spes, caritas.. Det är ord som verkligen betyder för mig.. i
1. Jag tror på att det ska bli som förut,
2. Jag hoppas på att det aldrig mera händer igen.
3. Jag älskar ken , och kan därför inte göra mig av med honom.

Men sara.. ooh... Den människan! jag vet inte riktigt vad jag tycker och tänker om henne, med de är inte gott!!!!...

Såå.. nu vet alla hur det ligger till , inklusive du sara.. Jag vet att du läser de här , så ta åt  dig förfan!!!

Kommentarer
Postat av: jonna-li

Om min pojkvän hade legat med min vän, hade jag sagt kiss and goodbye till båda två utan tvekan !



Sen förstår jag inte att du fortfarande är tillsammans med han, han verkar svika dig hela tiden tjejen :/



Ta hand om dig !

2008-11-26 @ 19:23:20
URL: http://whiskeyromans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0