Torsdag

Jaa , dagarna närmar sig norge... Snart är det söndag och då åker vi. längtar.. Hoppas det blir bättre om vi åker iväg.. Hoppas... vill inte att det ska gå dåligt för oss.. Älskar honom så innerligt.

menmen tillbaka till torsdag!
Idag har jag julhandat :D Både till mig och till dom käraste. :)
Vart mycket fint :) Har dom perfekta kläderna för nyår nu iaf :D Attberopå de, jag måste tvätta.. URK!!
va jätte roligt att vara med jenni idag faktiskt.. har saknat att vara med henne. Sen va det ju två nonchalanta människor med men de behöver jag inte nämna. jag hade roligt med min syster och det vart billigt oxå :D Ellerja, för mig iaf :p Jenni handla för över 2000:- Haha..

Jackan kom igår , sitter som handen i hansken :D Så underbart sköööön :) Snygg oxå (Y) Ett bra val faktiskt :D

Sitter hemma nu med hjärtat och nicko kom på besök :) Trevligtrevligt :)

Någon som vill vara hundvakt åt min Staff från den 30/11-11/12 ?! Har ingen och det är panik!!!! Åker på söndag och ingen kan ha henne :(


menmen , nu ska jag och älsklingen gå ut med hundarna , hurtiga vi känner oss ;) Haha.
uppdaterar senare , har mycket att skriva , men lite tid :p

Puss på dig sara , du gav mig iaf liiite julkänsla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0