Rädslan

ja , det va ju ett tag sen jag uppdaterade ser jag.
och de finns så mycket att skriva , så himla mycket som har hänt nu den senaste tiden.. Så sjuuuukt mycket..


Igår har jag aldrig varit så rädd i hela mitt liv, va så himla nära på att förlora den enda pojken som betyder mest för mig. Allt bara för ett litet papper. Jag tycker det är såhär :
det som har hänt har verligen hänt, och man ska verkligen inte gråta över spilldmjölk. för de ska man inte göra, man går bara och mår skit , det är liksom ingen som tjänar på det , och absolut inte i ett förhållande.. man kan ju faktiskt förlora den man älskar mest av allt.. Och det ska man inte riskera..
och särskilt inte när det är Ken Nordin , för han är den absolut bästa av den bästa , det finns ingen som är så underbar som honom, visst , vi har inte haft det så himla lätt alla gånger, men vi älskar varandra så fruktansvärt mycket , och det är nog det som har gjort att vi har kommit såhär långt som vi har gjort. Det finns ingen som någonsin kan säga vad jag och ken ska göra för att de ska bli bättre. Det måste vi sköta själva liksom , visst , man kan komma med råd, men man behöver ju inte tro att man kan styra över ens annans förhållande.. Pikar inte på någon speciell , men de är så jag känner.. 
Iaf , tillbaka till de som hände igår , jag va så himla nära på att förlora den enda mannen som betyder så sjukt mycket för mig. , och allt va tack vare ett papper , nånting så litet kan åstakomma någonting såååå stort... Fattar liksom inte..
varför inte bara prata ut ? varför liksom inte bara säga hur man mår osv ? båda tjänar riktigt mycket på det.


men iaf , nu sitter vi hos jimmy kadin och har det sjukt trevligt :) har suttit här och druckit lite öl och grogg, riktigt gott och trevligt faktiskt. :) Visst , kvällen hade sina motgångar , men de har bara blivit bättre.. :)
klockan är nu 2 på natten och jag är riktigt trött , ken vet inte om han vill sova hemma eller hos Jimmy, för mig spelar det egentligen inte roll , men alltid skönt att sova hemma med honom nu när han precis har kommit hem och allt har blviti bra.
nej jag skojade , allt vart tydligen inte så bra enligt ken.. nu ska jag helt plötsligt sticka.?!?!! som att jag har gjort någonting då? Har suttit hemma hos jimmy med honom och väntat på ken och nikolaj.


nej men nu ska jag gå och prata med min jätte glada pojkvän.. Eller så inte.
men jag uppdaterar senare.

Godnatt allihopa.
Älskar dig ken , oavsett om du tycker att jag är en slampa.



Kommentarer
Postat av: Sanna

men gud?

jag fattar ingenting av vad du skriver om menar?

först skriver du att allting är jättebra, sedan är allt inte så bra?

och till mig säger du att han har varit otrogen?

2008-11-23 @ 16:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0