MAX :D

Jag Jenni sören och Liam sitter nu och väntar på att henrik kommer hem så vi kan åka och äta på max i bollnäs :D Fy satan va gott :)
Va längesen jag och boda gängen va till bollnäs och käka, ska bli ultra kul :)

Imorgon bitti åker ken till hudik sen vidare till Norge :( Kommer sakna honom så fruktanvärt mycket nu när han har varit hemma så länge.. visst vi har bråkat en heeeeel del , men jag älskar honom inte mindre för de.
Han är mitt liv.. Hur ska jag klara mig utan han vid min sida ?

Ska få en systemkamera i julklapp :D:D:D
Och en bärbar i present :D:D

va på möte med mamma den 5/11.. jag visste vad dom skulle komma fram till , men jag ville inte höra.. Men nu vet jag hur det ligger till iaf. Och jag vet att om jag ska kunna fixa allt det här så jag kan ha kontroll över det så hjälper det inte om det är massa som sitter och proviserar mig , eller retar mig för skojsskull.. Nej , de funkar inte..

Men nu ska jag ringa Henrik och fråga vart han har tagit vägen.. Jag är ju hungrig förfan! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0