känslan

jag vet inte hur jag ska beskriva den här känslan.. Allt kom så fort..
Lögnerna , sanning , lögner , sanning.. Vet inte hur jag ska hantera de.. Och ingen säger hur jag ska göra..
Förutom att dumpa ken.. Men jag vet inte om jag vill de.. Jag älskar honom så otroligt mycket.. vet inte om jag vill förlora den känslan.. Är glad att du berättade sanningen för mig Sara , vet inte om man kan vara mer vän än så.. <3
Det betydde iaf mycket för mig , sen ni som har fördomar kan ju kommentera..

Iaf. Min jacka kommer snart :) Längtar så jag kan ha en varm vinter jacka :)
och min telefon har äntligen kommit :D:D Men de va 4 pixlar i displayen som va död -.- Irriterande!!!

Menmen.. annars är allt helt okej faktiskt , skola imorgon , prov :) 2 prov kvar , sen klar med matten :D JIPPIE :D:D


Nej nu ska jag gå och ta något tilltugg. Cya

Kommentarer
Postat av: Jag :)

Svar på din komentar :Ja din syster och emma är ju två av dom som ska lägga sej i fast dom inte har något med detta och göra .

2008-11-25 @ 21:09:16
URL: http://sarahedblom.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0