13 november 2008

Jaoo.. Nu sitter jag här iboda igen, Ganska så roligt faktiskt :p Har lekt pyroman nästan hela dagen. HAHA..

Jag och Jenni har pimplat te hela dagen, GOTT :D 
Igår var vi jätte duktiga (förtjänar nästan ett diplom;) , vi gick upp på toppen av Boda berget. Svinjobbigt, men skönt så innihelvete :) var ute och gick i tre timmar :D Jag,Jenni och hundarna :)

har egentligen inte hänt så mycket idag, eller den här veckan ihuve taget.. Så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva :p 

Henrik ska iväg på vattenmöte och svulla smörgåstårta snart.. YES ! Då är vi ensam igen ;) Haha
sitter här framför skärmen och pimplar te och försöker sätta igång hjärnan.. ( ger inget resultat ) 

Vill åka ner till gävle.. Lyssna på en canser tant och pimla te. ;) eller låta som hundar och skratta ihjäl mig så jag nästan kissar på mig :p Haha !! 

Saknar min ken :( Vill att han ska komma hem.. För vet ni då? då ska jag följa med tillbaka :D :D :D JIPPIE !!! 
Fyfan vad härligt om jag kan göra det :D Sitta på hans rum är väl ingen hit , men otroligt skönt att vara med älsklingen, slippa sova själv, bara ligga och mysa i svinkalla norge :p Mysigt serni ;) 
Men nu ska jag gå och pimpla te i köket med Jenni :D 

Btw , har kommit på vad jag ska ha runt handleden : Till stjärnorna genom svårigheter.. :D 

kankse skriver lite senare :D 
Love Ken Olov Uljas Nordin Kykyri , mest av allt på denna jord <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0