trött..

Ah det kan man säga att jag är , suttit här i tre dagar i streck och inte gjort ett judas.. bara väntat och väntat på att dom ska komma, helt utan problem, HOPPAS ! Men icke , ingenting kommer, hon ligger säkert på sin bädd varje dag och tänker att nu jävlar ska jag hålla dom inne tills du minst anar det..

Menmen.. Har inte hänt så himla mycket den här veckan.. inte mycket alls, eller jo förresten , JAG ÄR KLAR MED SKOLAN :D:D:D:D:D Fyyyyyy va glad jag är :D

ååh , två dagar kvar till julafton , gissa om jag längtar ? Se syskonens miner när dom öppnar alla klapparna framför granen :) Ååh. familjens kärlek bara strömmar genom hela lägenheten,
btw , jag fyller år den 27:de , dom som vill får skiiit gärna följa med ut på krogen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0