Torsdag

Sitter man här på rummet igen.. Ken är och äter , jag är hungrig..men vill inte äta mackor.. har liksom ledsnat..har ätit mackor sen i lördags , är lite tröttsamt att bara äta mackor..menmen..får väl leva med de.. längtar hem, men bara till makaroner och ost,köttbullar och ketchup..Ååh , herregud va gott..
Idag har jag inte gjort mycket.. suttit på rummet för de mesta , har inte varit på humör alls, vet inte varför.. men tålamodet verkar ha satt en gräns... undra vad som händer om jag överstiger gränsen.. ?
somnade idag igen.. men nu sov jag fram till halv 8 :/ känns inge bra att bara sova , vill liksom kunna hitta på någonting om dagarna , men när ken kommer hem från jobbet får jag knappt gå och röka... Satan va sur han har blivit.. Varför i hela friden skulle jag vilja vara med hans arbetskompisar ?! De är ju han jag älskar , ingen annan liksom..

Tiden rinner iväg mot kväll , och jag är nyvaken , denna dag kommer påverka mitt humör känner jag, ett litet felsteg så är allt åt fanders.. Får försöka hålla de inom mig..
Men jag ska inte skriva så mycket , vill inte sitta vid datorn när ken kommer...

Skriver imorgon igen :)

Älskar BARA dig ken , oroa dig inte för någonting annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0