Tisdag

Nu sitter jag här i rökrummet igen. Börjar trvias faktiskt :) Lite lång tråkigt att ken jobbar fram till 7, men de får man ju faktiskt leva med :)

fick just reda på en sak.. FYFAN !! att man inte kan vara ärlig direkt ?! jag frågade er eller ja iaf DIG om de va nåt sånt inblandat, en du svarade nej , varför ljög du för ?! Varför ?!?"?!?!?! ? jag ville bara veta sanningen , men ännu en lögn dök upp , jag orkar inte med alla dom här lögnerna... jag ville bara veta sannigen.... bara sannigen....
jag förstår inte..
Alla känslor som jag nyss lagt åt sidan , å så kommer allt de här fram..EFTERÅT?!
jag vill inte sitta och skriva om de , drar upp allt som varit... mår skit av de :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0