SÖÖÖÖNDAG !!

Ja , idag är det söndag , jag sitter här som en seg flodhäst på torra land.. Är inte ett dugg social sugen idag känner jag , usha, festade inte ett skit igår , men va vaken alldeles för länge.. Men roligt hade jag :)
Raringen tog väl en eller två whisky för mycket men allt va helt lugnt :) Oootroooligt himlans tevligt hade jag med han :)
Inget bråk ingenting , helt underbart :) gick och la oss typ 3 inatt , sov som en rutten banan , ungefär skit.
men nu sitter vi här i rökrummet, Hmm , börjar typ bli en vana tror jag , eller har jag aldrig suttit här förr ? :p
knäppte inga kort som jag kan lägga in eftersom jag glömde kabeln hemma , URK!!!
menmen , minnena sitter ju inte i kameran :)

händer nog inte så mycket idag.. mest bara sitta för min del tror jag.

men nu ska jag kolla om de är några fler som har uppdarera bloggen ,

Ciaaaoooo :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0