Puppies

Valparna har kommit nu , och dom är sååå underbara. Athena har klarat av allting helt själv , alla valpar mår utmärkt , Athena oxå :)

Lite bilder på dom för att visa hur stolt jag och Athena är :)





Utöver det har det inte hänt så mycket, Bästa julen iår kan jag lova iaf, Snart blir det en systemkamera åt mig oxå :D Sååååå lycklig.

Men nu sitter jag hemma och har skit tråkigt , ken är på krogen och jag sitter hemma själv och vet inte vad jag ska göra.
någon som är pratsugen kan ju skriva till mig på msn, eller förresten , jag kanske har gått och somnat på soffan , dålig ide, nej jag får sitta här i soffan med 9 hundar och 1 katt och dricka öl och tycka synd om mig själv..
Ha det så roligt ikväll , alla ni som är ute på krogen..

Älskar dig ken , Tack för den bästa julen någonsin ♥

Kommentarer
Postat av: carinamormor

meeeeeeeeeeeeeeeeeen vilka söta bebisar!!

2008-12-27 @ 08:10:05
Postat av: Caroline

Va bra att det gått bra. Skrev just en kommentar på ett tidigare inlägg på din sida.

Vad är det för ras?

2009-01-02 @ 22:40:19
URL: http://barbaskon.blogspot.com
Postat av: Alina

så söta!

2009-01-02 @ 22:41:04
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0