Onsdag

Idag skulle det ha varit skola för min del, men som tur är så är ju jag i norge :) Satan va skönt de är att gå och lägga sig när man vill , och kliva upp när man vill :D Synd bara att ken blir så arg på en.. Fast man inte har gjort någonting.. Gårdagen var ett helvete , hade ingenstans att ta vägen när han bad mig sticka...Och så fort jag gick någonstans så sa han att de va för att knulla med andra.. :(  Jag följde ju inte med för att bråka :( Vill inte bråka med honom..älskar honom så himla mycket.. men jag vet inte vad jag ska göra när han bara är arg på mig.. :'( Jag vågade inte ens säga att jag älskar honom imorse.. Han smällde igen dörren och nästan sprang därifrån..Känns inte som att han vill att jag ska vara där med honom.. :(

Menmen.. Jag har iaf datorn ett tag till , kan jag försöka sluta tänka och prata med min syster istället..

Längtar så fruktansvärt mycket till jul nyår och januari.. Alla fula ska bort , dit med dom fina :)

Men iaf.. jag vet att du läser de här ken , och du behöver inte vara arg på mig..snälla...

Uppdaterar kankse senare..
Ps. Hungrig som en lärka Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0