Norge baby

Nu sitter jag här i rökrummet på Akerstord :D Fyfan va roligt folk de är som jobbar här , resan va lång igår , men fick kanon :) Äckligt som fan att flyga bara , särskilt när man är höjdrädd :p Haha..
igår hände inte så mycket , kom till Aker runt halv 6, svin trötta och slitna satte vi oss inne i rummet och kollade på film , raring somnade ganska snabbt, men jag kunde inte sova, gick upp och rökte vid hal 1 , haha , då satt det 2 engelskmän och 1 polack härinne och drack, skit trevliga , även fast ken sagt att dom är dum i huve och otrevliga , tyckte inte jag , dom bjöd ju på choklad :D Haha .  Gick och la mig runt 1 , sov som en ostkrok i vatten (alltså inte bra), ken klev upp vid halv sju och stack till jobbet , ÄNTLIGEN fick jag sova som jag ville ;) Vi delar dessärre på en 90säng.. Urk!! Trångt och jävligt!!

Men iaf , Älsklingen kom och väckte mig nu vid 11 , jag sov som en stock , men nu sitter jag här i rökrummet med någon neger :p HAHA.. älsk har sprungit tillbaka till jobbet, slutar 7 :( ingen inne på msn som vill prata heller.. ingen som är inne :( Måste jobba med engelska och matte också :( Usha va tråkigt.... .


Men nu ska jag fortsätta kolla på tv , vi höres sen :D

Ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0