FREDAG!!

Ja , nu är det fredag , jag ligger här i rökrummet igen , Hmm , undra om jag har gjort de förut , känner mig så igenkänd här :p haha. .Läste moster blogg tidigare , tänk om jag hade modet uppe , vågade skriva vad som har hänt , kunna våga ta steget , jag vill inte vänta i 14 år.. jag vill berätta Nu ! Men så fort jag tänker på de så börjar svetten rinna i mina händer och klumpen i halsen kommer tillbaka , vill komma ända upp , men jag tillåter de inte.. vill inte gråta.. Orkar inte göra de...

men bort från alla tankar nu så ska jag säga godnatt , En liten bild på mig nu bara så alla vet hur jag ser ut nu :D




Här  står jag i badrummet , nerskvättad i vatten av ken som står i duschen och sjunger balader.. Haha

Men godnatt på er alla , uppdaterar imorgon :D

Kommentarer
Postat av: amanda

va e de du vill berätta då?

2008-12-05 @ 22:54:33
URL: http://www.smash.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0