Fides spes caritas

Hej hopp alla läsare..
Dagen började bättre idag än jag trodde, har inte gjort mycket alls idag.. bara legat i sängen och tittat på DuckTales, Finns det något bättre barnprogram? Jag älskar ducktales, alla minnen sen man var liten.. alla minnen man hade med familjen , Ååh.. i love it..

förstår inte varför människor försöker pressa fram saker man inte vill berätta? varför ska det vara svårt att förstå? det är ens egen sak , ingen annans , vill man inte berätta just så behöver man inte berätta.. Tiden kommer när man väl öppnar sina ögon och får fram dom där orden man har varit livrädd för att säga, hur lång tid de en tar , så väntar jag.. Jag väntar tills den där tiden kommer då jag känner " Nuu , nu känns de bra att berätta de som hänt " .. Allt kommer inte bara för man får 9000 frågor om vad som hänt , ni som vart med om de vet säkert vad jag menar .

Jag kan inte bara sätta mig vid datorn och känna att , Jaaaa, idag ska jag skriva om de här, snarare att jag sitter och tittar runt , pratar med folk , och vipps , så blir jag skrivsugen, jag förstår inte riktigt vad de är med att skriva egentligen , för vem läser? Ingen kommenterar, hur ska jag då veta att de är någon som verkligen läser de jag skriver ? Kan ju lika gärna vara att man bara öppnar sidan , sen bort med skiten..

Nu kom de verkligen många funderingar i mitt huve.. hm.. Kan inte avgöra om de är positivt eller negativt heller..
Det enda jag vet är att de vore förjävla gott med en cigarett just vid de här tillfället,
å där stanna de.. total tomt.. ser bara det här strecken stå och blinka , men kommer ingen text..


jag har ångest , en fruktansvärd ångest... varför åkte jag hit ?
jag kom hit i söndags , på måndagen fick jag reda på att min tikvalp (staffevalpen) är dräktig .. :O
min systers snälla hund har tydligen satt på henne (INTE PLANERAT)..
och nu sitter jag här i Norge, kan inte göra ett smack , hon är hemma hos syster och väntar på att matte ska komma hem och ta bort "odjuren" hon har i magen , min lilla snutta är bara 11 månader , och hon kommer förmodligen inte klara av förlossningen , en abortspruta kostar 2000:- och jag har inte ett korvöre kvar, alla dessa julklappar och mat i norge , allt har gått åt , jag vet inte vad jag ska ta mig till.. och hon har gått 1månad med dom , minst...
Någon som vet vad jag ska göra , snälla skriv, gör verkligen allt för att Athena ska överleva..


Usha.. hemska tanke som börjar gå runt i huve på mig...
Neejj.. nu får de vara bra.. Nu ska jag kila iväg och röka.
Uppdaterar eftter kvällens skvallangker.. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0