ÄNTLIGEN !

Ja idag är det onsdag och jag är så himla lycklig :D
Imorgon åker jag och älsklingen hem :) guuud så mysigt att komma hem till våran lilla familj som består av 2 hundar , 1 katt 2 människor och massor med kärlek. <3

håller på att tvättar för fullt nu iaf , tvätt, röka, data , röka , tvätt... åååh..jobbigt , men skönt med rena kläder tills man kommer hem. :) Alla kläder luktar gott , varma, nytvättade.. åh vilken känsla. :)

Sitter just nu och hjälper Jörgen med hans dator , den är helt fuckt up! Men sicken tur att jag kommer hit och kan hjälpa då :)
hihi..  Saknar Athena, Nova och Smirran fruktansvärt mycket :s . Ska bli såååå skönt att få komma hem och pussa på dom hur länge som helst.. har inte gjort det på 12 dagar , usha , hjärtskärande.. Hoppas dom blir glad av att se mig , men de tror jag , iaf lille frull ;)
Åh. attberopå Athena, måste fixa 2000:- tills jag kommer hem , måste göra en abort , hon är ju bara liten bebis :(
men jag har inte 2000:- :( och jag vet ingen som kan hjälpa mig heller, å guud , jag vill inte förlora henne , hon sitter låångt in i mitt hjärta , men jag vet inte vad jag ska ta mig till .. :s

väntar nu tills klockan är 7, så raringen komer hem , klockan är ju bara 3 ännu , men jag har mycket att göra innan han får komma hem :p
Sitter och blir irriterad på min överläpp , den håller på att tappa massor med skin, och jag ser ut som en kanibal som tuggar på mig själv , sliter bort hela överläppen snart ! Ååh så irriterande!

Hur skulle du beskriva Viktoria Norell  ?
Jo , hon ser ut som en kanibal med hennes stora framtänder som gnussar sig mot överläppen , hennes mage kurrar fruktansvärt mycket så man kan tro att hon inte ätit på flera år, MATA INTE DJUREN skylten ligger brevid henne med några tuggmärken på. Akta er om ni möter henne på stan.

Haha ja , ungefär den beskrivningen skulle jag få just nu ;) Ha ha !

Nej , nu ska jag gå och titta om tvätten är klar och om de finns någonting gott i kylskåpet att tugga på istället för min överläpp.

Skriver innan jag lägger mig ikväll .

Älskar dig Ken Olov Uljas Nordin Kykyri , mest av allt på denna jord ♥ ♥

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hoppas det löser sig med hunden din. Är ju inte billigare med valpar, än vad abortsprutan kostar...

2009-01-02 @ 22:36:15
URL: http://barbaskon.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0